Informasjon til våre kunder

Coronaviruset

Easybank følger utviklingen og alle retningslinjer fra myndighetene nøye for å begrense virusspredningen. Vi opprettholder normal drift, og som kunde i en heldigital bank er du i stor grad selvbetjent gjennom Nettbanken for innskuddskunder og Min Side for lånekunder. Vi er tilgjengelig i alle kanaler, men det må påberegnes noe mer ventetid enn vanlig. Vi oppfordrer alle kundene våre til å benytte våre digitale kanaler så langt det lar seg gjøre, eventuelt sende oss e-post. Du logger inn i Nettbanken for oversikt over dine kontoer og du finner oversikt over dine lån og tilhørende fakturaer på Min Side.

 

Våre åpningstider på telefon er:

 

Mandag - fredag 9:00-14:00

Stengt i helgen

 

Her er en oversikt over ofte stilte spørsmål

 

Hvordan søke om betalingsfri

Er du permittert eller har endret økonomisk situasjon kan du søke om betalingsfri måned. Vi må ha dette skriftlig med en bekreftelse fra deg på at vi kan ta en kredittsjekk. Videre må du redegjøre for din endrede økonomiske situasjon og hvorfor du trenger en betalingsfri måned. Dette sendes til dialog@easybank.no

 

Generelle spørsmål knyttet til lån 

Har du spørsmål om faktura eller annet knyttet til ditt lån finner oversikt på Min Side eller send e-post til dialog@easybank.no

 

Er du permittert/sykmeldt og har tegnet Easybank sin betalingsforsikring?

Hvis du er permittert eller sykmeldt kan du melde inn dette via Skademeldingsskjema her.

 

Spørsmål knyttet til innskudd

Du finner oversikt over og administrerer din sparekonto eller brukskonto via Nettbanken, Her kan du betale regninger, sjekke saldo med mer. Dersom du skulle ha behov kan du send e-post til post@easybank.no

 

Ellers finner du andre ofte stilte spørsmål her.

 

Kundeservice telefon 22 99 14 00

Easybank ASA | Personvern - Samtykke - Cookies